اهم شرح وظایف اداره منابع انسانی و تحول اداری
1- انجام امور ارزشیابی کارکنان مرکز
2-اجرای دستورالعمل ها برای استقرار برنامه های تحول اداری و برنامه ریزی در جهت تحقق آن
3-پیش بینی و برنامه ریزی در جهت تامین نیروی انسانی مورد نیاز مرکز بر اساس قوانین و مقررات ذیربط
4-اجرای قوانین و مقررات و آیین نامه های استخدامی
5-انجام امور کارگزینی شاغلین مرکز شامل، نقل و انتقال نیروی انسانی، گزینش کارکنان، تغییر حالات استخدامی، صدور احکام کارگزینی و انتصابات
6-ارائه خدمات اداری کارکنان شامل، تهیه و تنظیم گزارش کارهای حقوق و دستمزد، احتساب سوابق خدمتی صدور انواع گواهی خدمتی، امور اداری مأموران آموزشی، امور مشمولین تا تشکیل پرونده کارگزینی و امور حضور و غیاب و تنظیم ورود و خروج آنان انواع.
7-انجام امور مربوط به بازنشستگان، موظفین و از کار افتادگان در حدود قانون و مقررات مربوطه
8-انجام اقدامات مربوط به امور خدمات بیمه درمانی و مکمل از طریق نهادهای مرتبط
9-انجام امور مربوط به دریافت، ثبت و توزیع مکاتبات و نامههای صادره و وارده و امور دبیرخانه وبایگانی
معرفی پرسنل :
